וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 הצעות איך לחגוג יום הולדת ללא תקציב

הללי ז'בוטינסקי בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

4.2.2019 / 15:55

הפעלות ימי הולדת הפכו לטרנד יקר במיוחד בשנים האחרונות. ישנם הורים ללא תקציב להפקת יום ההולדת של הילד. הנה כמה רעיונות לא יקרים במיוחד

ילדים חוגגים מסיבת יום הולדת. ShutterStock
הרצון לפנק את הילדים שלנו בלי פרופורציה לא חייב לעלות ביוקר/ShutterStock

בזמנים שבהם כל הפעלת יום הולדת הכי דלה עולה לפחות 1,000 שקלים (עם נטייה לכיוון 2,000 שקלים) וכל פעילות במתחם מחוץ לבית בסגנון פארק טרמפולינות, לייזר טאג או קריוקי עולה לפחות 50 שקלים למשתתף או למשתתפת - כדאי לחשב מסלול מחדש. הרי רוב האנשים המבוגרים לא היו מוציאים סכום כזה - עוד לפני אוכל, עוגה, פרסים ומיני תוספות - אילולא היו שני מרכיבים רגשיים במשוואה: הרצון לפנק את הילדים שלנו בלי פרופורציה למציאות והתחרות הסמויה (או הגלויה) שבין ההורים בגן או בכיתה. אז כדי להחזיר את השפיות לתחום ימי ההולדת לגיל הרך ליקטנו לכם ולכן עצות וטיפים לחגיגה כיפית בלי לקחת משכנתה:

עשו זאת בעצמכם 1

המשחקים של פעם, שנהגנו לשחק בילדות טרום המצאת המפעילים למיניהם, יעניינו את ילדי המסכים ודור היוטיוב כי יש בהם עניין, אתגר, כיף, תחרותיות והמון הנאה. מה למשל? להשחיל נר בבקבוק, קפיצה בשקים, משחק הכיסאות, טלפון שבור, החבילה עוברת, תפוח אדמה בכף ועוד.

עשו זאת בעצמכם 2

ילדים קצת יותר מתוחכמים או גדולים יכולים לשחק, בהנחיית ההורים המארחים כמובן, במשחק על בסיס תכנית הטלוויזיה "הכל הולך". הפורמט מאפשר משחק של יחידים או חלוקה לשתי קבוצות. זה דורש הכנה מראש של רעיונות, כמה אביזרים ו... זהו. צחוקים מובטחים.

עוד באותו נושא

סוגרים פינה: כל מה שצריך לדעת לפני אימוץ כלב

לכתבה המלאה

יום הולדת סביב קונספט

הילד אוהב פיראטים? הילדה כרוכה אחרי חדי קרן או בת הים? תוכלו לעצב בעזרת ערכות מובנות שולחן יום הולדת עם כל האביזרים הממותגים של נושא העל שנבחר ואז להשלים את החלק של הפעילות בעזרת יצירה מודרכת על בסיס. ברשת תוכלו למצוא אתרים שמציעים כלי הגשה, קישוטים, פרסים, מפיות, קונפטי, כוסות ממותגות, קשים מעוצבים, דגלונים, ערכות יצירה ועוד שלל גדול של אקססוריז (מכמה מאות שקלים לערכה מלאה או מכמה שקלים בודדים לכל פריט בנפרד).

יום הולדת בישול / אפייה

אוכל הוא מרכיב די משמעותי בהוצאות יום ההולדת, אז למה לא לרתום את החוגגים להכין את האוכל בעצמם? אנחנו חושבים שזה win-win situation. הילדים יכולים להכין פיתות בטאבון ולמרוח אותן בשלל ממרחים, להכין פיצות אישיות, להכין עוגיות, לעבוד עם בצק סוכר ולפסל לעצמם יצירות אכילות (פרי-סטייל או בהדרכה מובנית שתוכלו למצוא באינטרנט), לסחוט תפוזים, לחתוך סלט פירות וסלט ירקות, לגלג כדורי שוקולד ועוד. אפשר להעניק לכל ילד/ה סינר וכובע טבחים, מערוך אישי וכך הלאה ולהפוך את יום ההולדת לתוכנית מאסטר שף קטנה.

ילדים חוגגים יום הולדת ומכינים קאפקייק. ShutterStock
למה לא לרתום את החוגגים להכין את האוכל בעצמם?/ShutterStock

יום הולדת גינון

בחצר הבית או בפארק סמוך אפשר להכין עם הילדים שתילים של צמחי תבלין (נענע, פטרוזיליה, כוסברה, עירית וכדומה) שכל משתתף יוכל לקשט ולקחת הביתה. צריך להכין מראש שק אדמה איכותית, עציצים, כלי גינון, שתילים קטנים וקישוטים.

מסיבת ריקודים

לא בכל יום הולדת חייבים נושא או הפעלה, אפשר לערוך מסיבת ריקודים עם הלהיטים שהחוגגים אוהבים במיוחד, המהדרין יכולים לשלב בידורית וקריוקי. זה דורש מההורים המארחים להכין פלייליסט ולהפעיל את הילדים עם תנועות ואביזרי מסיבות (כן, כולל כדור דיסקו) אבל ההנאה לגמרי מובטחת והבונוס הוא ילדים פעילים ולא בטטות כורסה.

חפש את המטמון

ההורים מטמינים בשטח מראש רמזים והנחיות, מחלקים את הילדים לשתי קבוצות ויוצאים לסייר בשכונה או בפרק עם מבוגר אחראי בעקבות הרמזים. הקבוצה שחוזרת ראשונה לבסיס היציאה היא המנצחת ומקבלת אוצר.

ילדות במסיבת יום הולדת. ShutterStock
תגייסו חברים או בני משפחה, תהיו יצריתיים והילדים ייהנו מהתחנות השונות/ShutterStock

יום הולדת תחנות

מתאים אם מדובר בקהל אקלקטי של ילדים: מכינים מראש שש-שמונה תחנות שונות, למשל עמדת קעקועים, עמדת יצירה, עמדת שזירת צמות, עמדת קליעה למטרה, עמדת בעיטה לשער / קליעה לסל, עמדת חץ וקשת, עמדת קישוט קאפקייקס וכך הלאה. הילדים עוברים בין תחנה לתחנה עם כרטיסיה. החיסרון הוא שצריך מפעיל / מפעילה אחראי/ת בכל תחנה (אפשר לגייס בני נוער, ילדים של חברים, את ילדי השכנים וכדומה).

כל אחת מהפעילויות המוצעות לא אמורה לעלות יותר מכמה מאות שקלים כולל מוצרי יצירה, אוכל ופרסים לחלוקה בסיום החגיגה, מה שאומר שתחסכו מאות עד אלפי שקלים בהשוואה להזמנת הפעלה חיצונית מקצועית.

הכתבה באדיבות אתר דפי זהב

הללי ז'בוטינסקי בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully