וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רק דרך אחת לשרוד את הקיץ ולגרום להם להוציא אנרגיה

עודד פשטצקי בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

2.6.2019 / 8:20

קייטנת בישול, ספורט או סטיילינג, הן רק חלק מהקייטנות שממתינות השנה לילדים שלכם בחופש הגדול. זה הזמן לבחור אחת (או יותר) וכדאי להזדרז

משפחה מטיילת תכנון חופשה. ShutterStock
הקייטנות של היום חייבות להיות מעשירות ואיכותיות/ShutterStock

אתם וודאי זוכרים את הימים הרחוקים בהם ההורים היו משאירים אותנו ל"קייטנה" אצל אחת השכנות שהתנדבה לשמור עלינו או את הקייטנות שיצרנו לעצמנו כ"דור המפתח". בימים ההם של שנות ה-70 וה-80, לא היה צריך יותר מגיגית עם מים וסבון או מקלות של ארטיקים עם מעט דבק פלסטי כדי להעסיק אותנו במשך שעות ארוכות. זמן רב עבר מהימים המתוקים ההם והיום, כבר מדובר במציאות שונה לגמרי: הילדים של 2019 לא ימצמצו לכיוון מקלות ארטיק אלא אם מוצמד אליהם כרטיס כניסה לפארק מים ואל תתנו לי להתחיל בכלל עם בועות הסבון.

אז אם חשקתם ב"חופש גדול" ראוי, כזה שלא יגרום למלאך שלכם להחליט אחרי יום ש"לקייטנה הזו הוא לא חוזר", עליכם לבחור בכובד ראש את הקייטנה המתאימה עבורו, באופן אישי. הואיל והשוק רווי באינספור קייטנות, לא תמיד קל לבצע את הבחירה המוצלחת. החדשות הטובות הן, שהשנה חוגל, אתר פעילויות הפנאי הגדול בישראל, עשה את שיעורי הבית עבורכם ומצא לא פחות מ-15 קייטנות המציעות עולמות תוכן שונים. המשותף להן הוא שכולן מעשירות, איכותיות וכמובן שגם מומלצות בחום (במיוחד בחום הגבוה של יולי-אוגוסט). אז בואו נצא לדרך...

קייטנת מוזיקה לילדים בבית הספר למוזיקה של דורון גיאת - בית הספר למוזיקה של דורון גיאת נוסד ב-1994 במרכז תל אביב. במהלך שניים וחצי העשורים שחלפו מאז, גיאת פיתח שלל שיטות הוראת מוזיקה מתקדמות, הפותחות בפני ילדים ונוער צוהר לעולם ההפקה המוזיקלית ודרישות התעשייה המקומית. בקיץ הקרוב נגנים צעירים מוזמנים להגיע לקייטנת המוזיקה של גיאת, שבסופה יקבלו הקלטה מקצועית של המוזיקה שלהם.

לפרטים נוספים: 050-8092336

ילדים מבשלים. ShutterStock
הילדים שלכם אוהבים לבשל? בקיץ הזה הם יכולים ללמוד זאת/ShutterStock

קייטנת בישול - טעמים בע"מ - הילדים שלכם מפגינים יכולות יוצאות דופן במטבח ואתם מעוניינים לטפח את הכישרון הבוסרי? זה הזמן לרשום אותם לקייטנת הבישול של מכללת טעמים. הקייטנה מורכבת מעשרה מפגשים, כשבכל מפגש ילמדו הקייטנים על תחום קולינרי אחר: החל מלחמים וסלטים, דרך עולם הפסטה וכלה במטעמים מהמטבח הכורדי והעיראקי.

לפרטים נוספים: 072-3226136

קייטנות וסדנאות (פסח וקיץ) פיסול, ציור ואמנות - סטודיו דלית - בקייטנה של סטודיו דלית (מוסרי), ילדים מגילאי 14-6, זוכים למגוון עצום של התנסויות בעולם היצירה והאמנות: פיסול בחימר, פיסול ברשת, צביעת גלזורות ושריפה בתנור קרמי, ציור בעפרונות, ציור בגירי שמן ועוד. הסטודיו ממוקם באזור שקט בצפון תל אביב ויש לציין כי אין כל צורך בניסיון קודם בתחום כדי להירשם לקייטנה.

לפרטים נוספים: 072-3218737

קייטנת פרוגרס, עולם המים פולג - קייטנת פרוגרס היא הבחירה המושלמת לילדים עם הרבה מרץ והמון אנרגיה. בין היתר כוללות הפעילויות בקייטנה סדנאות להטוטנות, צלילה ספורטיבית, ימי מתנפחים, ימי ספורט ועוד המון הפתעות.

לפרטים נוספים: 050-9993819

sheen-shitof

עוד באותו נושא

4 פעולות שיעזרו לכם לחיות בריא

בשיתוף זאפ דפי זהב
ילד ושחה. ShutterStock
צלילה, שחייה ופעילויות מים יאפשרו לילדים להוציא מרץ וליהנות/ShutterStock

קייטנת אנגלית מבית HAPPY ENGLISH - קייטנת האנגלית של HAPPY ENGLISH, מתאימה לילדים החל מגיל הגן ועד כיתה ה', המעוניינים ללמוד אנגלית בדרך חווייתית ומהנה במיוחד. כך לדוגמה, ב"יום השף", הקייטנים מכינים פיצות ומגישים אותן, בהסתמך על מתכונים ותפריטים הכתובים באנגלית.

לפרטים נוספים: 072-2646608

תיאטרון הסטודיו מציג - קייטנת הפקת תיאטרון - תיאטרון הסטודיו החיפאי מזמין הקיץ ילדים בכיתות ג'-ו' להצטרף לקייטנת הפקת תיאטרון מיוחדת במינה. במהלך הקייטנה יתנסו המשתתפים בעבודה משותפת, ילמדו על טכניקות עבודה מגוונות ובסופו של דבר יעלו הצגה מקורית באורך מלא.

לפרטים נוספים: 072-2646702

דובי לזר - סדנת צילום ועיבוד תמונה במחשב לנוער - סדנת הצילום ועיבוד תמונה במחשב של דובי לזר, תתקיים השנה במשכן למוזיקה ואמנות ברעננה. עם זאת, במהלך הסדנה יתקיימו גם ימי צילום באתרים שונים כמו יפו העתיקה, נחל הירקון ונווה צדק. דובי לזר הוא מורה ותיק ומנוסה וכן צלם מקצועי ומוערך מאוד, הפעיל במישור האמנותי, המסחרי והתיעודי.

לפרטים נוספים: 072-3255514

קייטנת תיאטרון ואומנויות הבמה - בימת הנוער - קייטנת תיאטרון ואומנויות הבמה של טוביה גלבר, תתקיים השנה בשני מוקדים: בימת הנוער ומתחם הקופסה. במסגרת הקייטנה יתמקדו לא רק בענייני תיאטרון אלא גם בנושאים כמו פיתוח קשרים חברתיים, עמידה מול קהל, שיפור יכולת הביטוי, פיתוח חשיבה עצמאית ושיפור הביטחון העצמי.

לפרטים נוספים: 072-3268416

קייטנת אמנות - ניצה לאופר - ניצה לאופר היא מורה בכירה לאומנות, בעלת תואר בחינוך ואומנות ובוגרת המדרשה לאומנות. מדי קיץ היא פותחת את שערי הסטודיו שלה לילדים יצירתיים המעוניינים להתנסות במגוון טכניקות ציור ופיסול וליהנות מחוויית יצירה משמעותית ומעשירה.

לפרטים נוספים: 072-3340813

פעילויות לקייטנה, הפעלות עם בעלי חיים - מפגשי טבע - מפגשי טבע, היא חברה ותיקה הדוגלת בשיטת למידה הוליסטית המשלבת התבוננות, שאלות חקר ופעילות חווייתית וחברתית. הפעילויות של החברה מטפחות זיקה וחדווה לבעלי חיים, חמלה וכבוד לסביבה ומיומנויות של חשיבה חוקרת.

לפרטים נוספים: 050-8307991 / 050-8307992

ילדים מטפסים על קיר טיפוס. ShutterStock
כל שיש יותר פעילויות, הילדים נהנים יותר/ShutterStock

סדנאות קיץ לילדים ונוער בסטודיו של קורי - בסדנאות הקיץ של קורי מורג, מתמקדים בכל יום בתחום אומנות אחר ומתנסים בו לאורך כל שעות הפעילות. בין היתר במהלך הסדנה, יתנסו הילדים ביצירה בחוטי צמר, סריגה במסרגה אחת, הכנת צמידים מחוטים ועוד.

לפרטים נוספים: 072-3228062

קייטנת ספורט אתגר ונופש בקאנטרי קלאב בכפ"ס - קייטנת הספורט, האתגר והנופש של קאנטרי קלאב כפר סבא, מזמינה אתכם לרשום את הילדים שלכם לקיץ הכיף ביותר בחייהם. הקייטנה כוללת מגוון רחב ביותר של סדנאות, כשבין היתר מדובר בסדנאות מדע על כוחות פיזיקליים, סדנאות קפוארה, סדנאות גלישת גלים ועוד.

לפרטים נוספים: 072-3202869

קורס קיץ במחול - הסטודיו של יעל - סטודיו למחול המנוהל ע"י יעל נחשול כהן, מורה לבלט מזה 20 שנה ובוגרת האקדמיה הגבוהה למחול בירושלים, מטפלת בתנועה ורקדנית לשער. קייטנת מחול ברמה הגבוהה ביותר היא בדיוק מה שמתאים לילדים שאוהבים קצב, תנועה ומוסיקה. הקייטנה כוללת שיעורי מחול מקצועיים בשלל תחומים, בהם בלט, מחול מודרני, תיאטרון מחול, רפרטואר ועוד, עם מיטב המורים.

לפרטים נוספים: 072-2645554

קייטנת קיץ - ריבאק האקדמיה לכדורגל - באקדמיה לכדורגל של אבן יהודה, תמצאו קייטנה ייחודית שנסובה כולה סביב עולם הכדורגל. הקייטנה מתנהלת באווירה יצירתית, כיפית ורגועה ומשולבות בה פעילויות ספורטיביות נוספות כמו כדורסל, הוקי, ו-DMS (שיטה אנגלית לכישורי תנועה דינמיים). דני ריבאק, מנהל הקייטנה, הוא מאמן נבחרת הכדורגל בבית הספר האמריקאי באבן יהודה, בעל תואר שני בחינוך גופני ומורה לחינוך גופני.

לפרטים נוספים:072-3202667

פזית קייטנות עיצוב אופנה, תפירה וסטיילינג - את הרשימה המכובדת שלעיל בחרנו לסיים עם קייטנה ייחודית ויוצאת דופן בנוף המקומי. במהלך הקייטנה, ילמדו המשתתפים להשתמש במכונת תפירה וליצור חולצה, חצאית או מכנס בעיצוב אישי. בנוסף ילמדו המשתתפים להכין כרית או תיק, החל משלב התכנון, צעד אחר צעד עד לתוצר המוגמר. עוד נציין כי ניתן להירשם לקורס קיץ המתאים לנערים ונערות המעוניינים ללמוד כיצד לתפור ולעצב לעצמם מלתחה אישית וייחודית.

לפרטים נוספים: 072-2595281

עודד פשטצקי בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully