וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לחופשה או טיול? הדרך לצאת בראש שקט

עודד פשטצקי בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

30.6.2019 / 9:44

גם אם אתם נהגים מצוינים ואוהבים לנהוג במשך שעות ארוכות, עדיין עדיף שבחופשה הקרובה תשאירו את הרכב בחנייה. כל היתרונות של הסעות מאורגנות לטיולים בארץ

אוטובוס נוסע בשקיעה. ShutterStock
יש הבדל משמעותי בין הגעה לנקודת המוצא של המסלול ברכב הפרטי שלכם לבין שכירת שירותים של חברת הסעות מקצועית/ShutterStock

הקיץ שוב כאן, עונת התיירות כבר בעיצומה ועם כל הכבוד לטיסות הזולות וליעדים בחו"ל שרק ממתינים שתכבשו אותם, כולנו יודעים שאין כמו לטייל בארץ ישראל. בין אם תבחרו לטייל הקיץ בהרי הגולן, במרחבי הנגב או בנחלי הגליל העליון, חשוב שתזכרו כי לפני ההגעה לתחילת המסלול, צפויות לכם מספר שעות של נסיעה.

לפעמים אנחנו שוכחים שבין דן לאילת מפרידים פחות מ-500 ק"מ. וזה נכון שבניגוד לטיולים בארה"ב למשל, במהלכם יתכן שתבלו ימים ארוכים בנהיגה, בישראל תגיעו ליעדכם תוך שעות ספורות. ובכל זאת, יש הבדל משמעותי בין הגעה לנקודת המוצא של המסלול ברכב הפרטי שלכם לבין שכירת שירותים של חברת הסעות מקצועית.

להתחיל את המסלול עם הלשון בחוץ? לא תודה...

באופן כללי חווית הנהיגה יכולה לספק רגעים קסומים למכביר ועל אחת כמה וכמה כשנוהגים באזורי הספר הישראליים. גם אין בכלל ספק שיש נהגים שמוצאים רוגע ושלווה כשהם מאחורי ההגה ויתכן מאוד שאתם ביניהם. מצד שני גם אין ספק שהישיבה הממושכת ללא תנועה והריכוז הגבוה הנדרש מהנהג, גובים מחיר שאין להתעלם ממנו. כל זה נכון שבעתיים כשמדובר בנסיעה עם ילדים או עם נוסעים חביבים שנוהגים לפטפט יתר על המידה.

מה שבטוח זה שאין עוררין על כך שנהיגה ממושכת דורשת הרבה מאוד אנרגיה וזהו הדין גם לגבי טיולים בחיק הטבע. לכן נותר רק לשאול כיצד אתם מעדיפים להגיע לנקודת המוצא של הטיול הקרוב שלכם: עייפים ורצוצים ועם גוף דואב או רעננים ומחויכים אחרי נסיעה מהנה ברכב הסעות עם מושבים נוחים, מזגן איכותי ואדם אחר במושב הנהג?

ללכת על בטוח ולנסוע בראש שקט

אחד היתרונות המשמעותיים העומדים לצד חברת הסעות מקצועית, בא לידי ביטוי בתחזוקה הקפדנית של הרכבים שבבעלותה. חברה מקצועית המספקת שירותי הסעות טיולים, דואגת לתחזק את צי הרכבים באופן מתמיד וכך ממזערת את הסיכוי לתקלות ולבעיות לא צפויות. מעבר לכך, יש לציין כי החברות המובילות מיומנות בטיפול בבעיות לא צפויות ויכולות לספק לכם פתרון חלופי במהירות, במקרה של תקלה שחלילה תגרום להשבתת הרכב במהלך הנסיעה.

במילים פשוטות שכירה של חברת הסעות לקראת הטיול הבא שלכם, היא הדרך הטובה ביותר להגיע אל היעד בראש שקט ונקי מדאגות ובלי לחשוש מתקר או מהתחממות יתר של המנוע. ועל כך יוכל להעיד כל מי שאי פעם נאלץ לעצור בצד הדרך ולהמתין לגרר לאחר טיול משפחתי מהנה.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מאחורי התמונה היפה והצבעונית הזו מסתתרת בעיה גדולה

בשיתוף זאפ דפי זהב
בחורה צעירה נוסעת באוטובוס. ShutterStock
להגיע אל היעד בראש שקט ונקי מדאגות/ShutterStock

כיצד תבחרו חברת הסעות מקצועית?

אם החלטתם בחכמה שהפעם תשאירו את המלאכה המתישה למישהו אחר, קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה הנכונה בחברת הסעות מקצועית ואמינה:

גמישות מרבית - חברה מקצועית תאפשר לכם לבחור את נקודות האיסוף ולא תחייב אתכם להתייצב ביעד שבמקרה נוח לנהג לאסוף אתכם ממנו. בנוסף חברה מקצועית לא תערים קשיים בכל הקשור לאמצעי התשלום, למועדי האיסוף וההורדה ולנקודות העצירה לאורך הדרך.

צי רכבים מגוון - חברות מקצועיות בדרך כלל מנהלות צי רכב מרשים הכולל מגוון סוגי רכבים בגדלים שונים, כמו מיניבוסים להסעות, אוטובוסים ועוד. הודות לכך, כשמתנהלים מול חברה אמינה, ניתן להתאים את סוג וגודל הרכב להרכב הנופשים ולא להפך.

שנות הוותק - מצאתם חברה שמציעה שירותי הסעות במחירי רצפה? נהדר! אך חשוב לזכור שיש דברים חשובים בהרבה מהמחיר. הכוונה היא למשל לשנות הוותק של החברה בתחום ההסעות ובעבר התעבורתי של הנהגים שלה. באופן כללי מומלץ מן הסתם לתת עדיפות לחברות הפועלות בתחום לפחות עשור ובעיקר לכאלו שמעסיקות אך ורק נהגים שלא היו מעורבים בתאונות.

נוחות ופינוקים - ערכתם סקר שוק מקיף ויסודי וכעת אתם מתלבטים בין שתי חברות מומלצות? יתכן שרף הנוחות והפינוקים הוא מה שיכריע את הכף לכאן או לכאן. בין היתר נסו לברר מהי רמת האבזור של רכבי ההסעות, האם הרכב שיוקצה לכם מצויד בחיבור Wi-Fi והאם תוכלו למשל לאחסן דברי מזון בקירור במהלך הנסיעה. כי לפעמים אלו דווקא התוספות הקטנות, שעושות את כל ההבדל.

אוטובוסים נושעים בכביש מהיר. ShutterStock
חברה מקצועית לא תערים קשיים בכל הקשור לאמצעי התשלום, למועדי האיסוף וההורדה ולנקודות העצירה לאורך הדרך/ShutterStock

כי גם לכם מגיע לפעמים להתפנק

אז מה אם אתם תמיד יושבים מאחורי ההגה, אז מה אם זה כבר מובן מאליו שאתם אלו שתמיד צריכים לשאת בעול הנהיגה ואז מה אם זה ברור שאפשר לסמוך עליכם בעיניים עצומות? הפעם אתם לא מסיעים לבית הספר או לחוג אלא נוסעים לחופשה. ובאמת שאין שום סיבה שבמהלך הנסיעה לא תבלו זמן איכות אמיתי עם המשפחה.

ההבדל בין נסיעה שבמהלכה אתם הנהגים לבין נסיעה שבה אדם אחר, מקצועי ומנוסה הוא זה שתופס את ההגה, הוא הבדל של שמיים וארץ (במיוחד כשמדובר בנסיעות ארוכות). מתחשק לכם הפעם לחוות את הדרך באופן שונה, להקדיש את כל תשומת הלב למשפחה, לא להשקיע בדל מחשבה בכל הקשור לנהיגה ופשוט ליהנות מהדרך? נראה שחברת הסעות מקצועית היא הפתרון המושלם עבורכם. כי גם לכם מגיע לפעמים להתפנק!

למידע נוסף בקרו באתר דפי זהב להמלצות וביקורות על עסקים בתחום ההובלות.

עודד פשטצקי בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully